Uwaga!

1) Szablon zrobiła Ruda za co serdecznie dziękuję. Niech Ci to ktoś wynagrodzi w czymś dobrym do jedzenia ;D
2) Bardzo lubię, jak ktoś mi pomaga, mówiąc, co mu się podoba czy jakie błędy popełniam. Jednak jeżeli chcecie wskazać mi błąd w złej pisowni, to cytujcie zdania, a nie wyrazy, będzie łatwiej mi znaleźć :)
3)Jeżeli chcesz, abym przeczytała Twojego bloga, to najlepszą opcją byłoby skomentowanie rozdziału u mnie. Zwykle odwdzięczam się tym samym. Nie musi Ci się spodobać, ale zostaw szczerą opinię :). Nie zostawiaj reklam, bo te usuwam.

czwartek, 19 września 2013

Kim jestem?

     Zawsze jak wchodzę na bloga, to szukam zakładki o autorze. Także jeżeli ktoś ma podobnie, to spróbuję trochę ciekawości zaspokoić. 
     Pod tym nic nieznaczącym nickiem, który wybrałam sobie do gry, kryje się ja, Aleksandra urodzona w 1996r. Blogować zaczęłam od momentu, kiedy miałam 12 lat. Ogólnie to ścisły umysł bardziej, ale od dziecka uwielbiałam czytać książki i słuchać jak ktoś opowiada do snu, także w końcu zapragnęłam pisać. Ortografia trochę się polepszyła, oceny podskoczyły, a i ja robię małe postępy w pisaniu. 
     Zawsze w życiu towarzyszyła nieśmiałość, ale przyszedł i czas na walkę z nią. Pomogła praca wakacyjna, którą szczerze polecam na oswojenie się z obcymi ludźmi. Poprawa jest, ale trudno pozbyć się jakieś cechy. Cóż, nie umiem kłamać. Na dodatek nie chcę. Także wiedz że jak coś mówię, to jest to prawdą. Ba! Nawet moje miny to zdradzają. W drodze wyjątku zdarzy mi się małe kłamstwo, ale w dobrej wierze, kiedy kogoś trzeba kryć… lub siebie. Uparciuch jakich mało, a już jak dorwę temat do dyskusji, to będę drążyć aż zrobię komuś dziurę w brzuchu. Jednak człowiek podobno ze mnie miły, ale jak wiadomo – każdy ma swoje granice. Lubię pomagać i nigdy pomocy nie odmówię, chyba że wiem, że ktoś mnie wykorzystuje. Czasem ze mnie okropny leń, ale ogólnie ambitny. Realistka. Pierwszą wartością cenioną w życiu jest dla mnie przyjaźń. Prawdziwa przyjaźń. Och i kocham psy(chyba kiedyś wezmę z jakimś ślub).
     Uwielbiam sport; bieganie, koszykówka, pływanie. Nie cierpię za to się rozciągać i gimnastyki, siłowni, jednak moje problemy z kręgosłupem każą mi pamiętać o kilku ćwiczeniach. Bardzo lubię rysować, ale trochę to poszło w zapomnienie. Uwielbiam śpiewać i tańczyć(takie tam improwizowanie w rytm muzyki). Kolega zaraził nielubianym kiedyś programowaniem, więc i w tym się doskonale. Jednak lubię spędzać czas na dworze i lubię naturę, toteż mój kierunek studiów jest interdyscyplinarny. Zaraziłam się od Jacka z Rodziny zastępczej i chcę zostać kimś w rodzaju inżyniera projektującego instalacje wodno-kanalizacyjne. 
     Od małego słuchałam rapu, potem poszedł trochę w zapomnienie. Nie gardzę żadnym gatunkiem muzyki, jednak najbardziej lubię rap i polskie piosenki. Eldo, Trzeci wymiar, happysad, Perfect, Disturbed, Panic at the disco, Sublime with Rome – najchętniej słuchane.
      Jeżeli chodzi o książki i filmy, to preferuje te z gatunku kryminału, thrilleru, horroru ewentualnie z filmów jeszcze komedie. Fantastyka poza małymi wyjątkami jak „Harry Potter” i „Wiedźmin” , a tak to raczej nie potrafię się w niej za mocno odnaleźć, chociaż bajki uwielbiam. Moje odkrycie ostatnich czasów to Jack Ketchum i zdecydowanie na uznanie zasługuje „Dziewczyna z sąsiedztwa”. S.King poleca, chociaż ja tu wyjątkowo za owym Kingiem i jego stylem pisania nie przepadam. Raczej tylko filmy, książek nie umiem zdzierżyć. Jestem z tych ludzi, co przyjaźń cenią ponad wszystko i zawsze krzyczę jak ją psują :D.
    

Jeżeli masz ochotę się ze mną skontaktować; masz pytania lub chcesz po prostu pogadać, to pisz śmiało :) 

mail: ola5_96@tlen.pl
GG: 10621357 

Prędzej sprawdzę GG, bo jeżeli mam włączony komputer, to raczej i komunikator.

2 komentarze: