Uwaga!

1) Szablon zrobiła Ruda za co serdecznie dziękuję. Niech Ci to ktoś wynagrodzi w czymś dobrym do jedzenia ;D
2) Bardzo lubię, jak ktoś mi pomaga, mówiąc, co mu się podoba czy jakie błędy popełniam. Jednak jeżeli chcecie wskazać mi błąd w złej pisowni, to cytujcie zdania, a nie wyrazy, będzie łatwiej mi znaleźć :)
3)Jeżeli chcesz, abym przeczytała Twojego bloga, to najlepszą opcją byłoby skomentowanie rozdziału u mnie. Zwykle odwdzięczam się tym samym. Nie musi Ci się spodobać, ale zostaw szczerą opinię :). Nie zostawiaj reklam, bo te usuwam.

czwartek, 19 września 2013

Co tutaj znajdziecie?

Zbiór różnych krótkich i długich opowiadań, o odmiennych tematykach. Od tego, co myślę, że dzieje się w niebie, do realnego życia, z przyziemnymi problemami. Już od jakiegoś czasu myślałam, aby coś takiego stworzyć, bo niektóre pomysły nie pasowały mi do mojego opowiadania, tak więc tu mogę je realizować. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł, życzenie, co do tego, o czym mogłabym napisać, to śmiało może pod tym postem zostawić wiadomość. Być może z tego skorzystam ;).

1 komentarz:

  1. Hm.. może o dziewczynie, która zauroczyła się w chłopaku przez internet? A w 50 rozdziale opis ich ślubu;D

    OdpowiedzUsuń